donderdag 4 mei 2017

Beste ouder(s) en sympathisanten van onze blog

Het thema de kapper was een groot succes. Ik heb vaak moeten lachen met de kinderen/kappers in spe. ZO creatief dat ze kunnen zijn :) 
De kindjes hebben ook op mijn haar mogen experimenteren. Ik ben waarschijnlijk de helft van mijn lokken kwijt maar we hebben ons alvast goed geamuseerd :)

Hier terug enkele sfeerbeelden van het thema:




















we leerden over gel voor kort haar: Daarmee kunnen we piekjes, een hannenkam of een stoer 'plat' haar maken.




















Met de stijltang verdwenen de krullen, met de krultang toverden we ze tevoorschijn. Heel spectaculair... En enkele peuters vertrouwden mij toe dat hun mama dat ook heeft. 
Hier kwam heel wat lak aan te pas. 











Alexander gaat ervoor!!!



Even de familiefoto's bepreken en wat vrij spelen





Hier zijn we bezig met ons cadeautje voor jou mama. Rarara wat wordt het?




ps. Juf Charlotte is terug, hoeraaaa. Ze komt ons op maandag wat helpen.


We oefenen met onze schaar en leren nog wat fijne motorische technieken door de snippers te lijmen op de zwarte schaar. Niet zo eenvoudig als het klinkt. Het vergt opperste concentratie zoals je kan zien.




Nog even experimenteren met de gel





Relaxatie 'bij de kapper'










(Thibaut en ik waren een duo, vandaar dat hij er zo eenzaam bij zit... zijn partner was even foto's aan het nemen)


De meisjes kregen een palmboompje. Ik heb hen een klasfoto van mezelf van vroeger getoond. En je raadt het nooit, was dat wel niet DE modetrend van toen. 





Nu werken en knutselen we verder rond het thema Moederdag. 
tot de volgende!!

Groetjes
Juf Heleen 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen